Speluitleg per fruitautomaat
 
1.
Black bull
2.
Bars 'n' sevens
3.
Simply wild
4.
Topspinner
5.
Cops 'n robbers
6.
Happy hour
7.
Club 21
8.
Cops 'n robbers DL
9.
Red white & blue
10.
Red yellow
11.
Andy capp
12.
Magic joker
13.
Club 3000
14.
Club 2000

 
Black bull

De Black bull is een fruitautomaat met een basisspel met 3 rollen en 1 winlijn, en een topspel met de inzetmogelijkheden Bet5 en Bet20 en dat op dezelfde rollen gespeeld wordt.

Gewonnen credits in het basisspel kunnen worden verplaatst naar de Totalmeter met de knop 'Start/ Save' of naar de creditmeter met de knop 'Collect/ Reset'. Met de knop 'Choose bet' kun je switchen tussen de verschillende inzetmogelijkheden.

Wanneer er onvoldoende credits in de Totalmeter zitten om het topspel te kunnen spelen, worden deze automatisch van de creditmeter naar boven verplaatst. Wil je de credits weer naar de creditmeter verplaatsen, dan kan dit met de knop 'Collect/ Reset'.

Afhankelijk van de inzet geven 1 of meer Black bull symbolen een mystery win tot maximaal 200 credits. De Black bull symbolen tellen altijd kriskras.

 
Bars 'n' sevens

Bars 'n' sevens heeft 3 rollen in het basisspel en 3 rollen in het topspel.

In het basisspel speel je op 1 winlijn. Gewonnen credits kunnen worden verdubbeld of verloren in het Bars 'n' sevens spel en kunnen verplaatst worden naar het topspel met de knop 'To Powermeter'. Met de 'Select Bet' knop kun je bepalen hoeveel credits je wilt inzetten in het topspel: Bet5 of Bet10. In het topspel kun je kiezen of je wilt spelen voor kris-kras winnende Bar-combinaties of kris-kras winnende 7-combinaties. Hiervoor klik je op de knoppen 'Bar' of '7'.

Wil je terugkeren naar het basisspel, klik dan op de knop 'Collect/ Reset'.

 
Simply wild

De Simply wild heeft een basisspel waarbij het kroon symbool kriskras een mysteryprijs geeft op de eerste 2 rollen en op alle 3 de rollen. Twee gewonnen credits worden automatisch verdubbeld of verloren.

Gewonnen credits kun je nemen met de Collect-toets of verhuizen naar de clubmeter met de Save-toets. Vanaf 4 credits op de clubmeter kun je dan het vervolgspel spelen, maar je kunt er ook voor kiezen om eerst het basisspel verder te spelen, bijvoorbeeld om meer punten op de clubmeter te vergaren.

Vanuit het basisspel kan overigens altijd het vervolgspel worden gespeeld door met de Choose Bet knop de gewenste inzet te kiezen.

Het vervolgspel wordt gespeel met 3 of 4 rollen, afhankelijk van de inzet. Er zijn 2 inzetmogelijkheden met 10 credits. Het is mogelijk om op 3 rollen te spelen waarbij het Ster symbool wild is (voor elk ander symbool telt), maar er kan ook op 4 rollen worden gespeeld waarbij het Ster symbool niet wild is. Bij een inzet van 20 credits wordt op 4 rollen gespeeld en is het Ster symbool weer wild.

 
Topspinner

De Topspinner. De naam zegt het al, de rollen van het spel zitten bovenin en het zijn er maar liefst vier stuks. Deze rollen worden zowel voor het basisspel als voor het vervolgspel gebruikt.

In het basisspel zoals gebruikelijk een enkele winlijn, maar wel een uitgebreide wintabel en dus vele kansen om punten te winnen. Gewonnen punten kunnen worden verhuisd naar de creditmeter of kunnen bewaard worden in de 8 potten van het vervolgspel.

Het vervolgspel kan worden gespeeld met een inzet van 5 of 10 credits. Bij Bet5 wordt met de eerste 3 rollen gespeeld op 5 winlijnen, bij Bet10 wordt met alle 4 rollen op 10 winlijnen gespeeld. Gewonnen credits in het vervolgspel worden in verhouding tot de inzet vanaf de potten verdeeld over die potten. Bij 200 credits of meer per pot verhuist de inhoud van de pot naar de creditmeter.

 
Cops 'n robbers

Cobs 'n robbers is een fruitautomaat met 4 rollen in het basisspel en een topspel dat bestaat uit een dobbelspel, waarin je mag proberen om een zo groot mogelijke buit bij elkaar te roven zonder gepakt te worden.

In het basisspel spaar je hiervoor symbolen op de winlijn, wanneer je ze alle zeven hebt gespaard begint automatisch het dobbelspel. Na iedere beurt krijg je de kans om door te spelen voor een hogere buit (knop 'More loot'), of om met je huidige buit te proberen om op tijd weg te komen (knop 'Get out'). Hoe langer je wacht, des te groter is de kans dat je gepakt wordt.

Gewonnen credits in het basisspel en in het dobbelspel kunnen door middel van de 'Start Gamble' knop worden ingezet om deze te vermenigvuldigen (1,5 tot 12 keer de inzet), de inzet kan hierbij ook verloren gaan.

Met de Reset Take win knop verhuis je de gewonnen credits naar de creditmeter.

 
Happy hour

Happy hour heeft een basisspel met 3 rollen en 1 winlijn, en een topspel met dezelfde rollen en 5 winlijnen, waar gespeeld kan worden met een inzet van 5 of 10 credits. Gewonnen credits in het basisspel kunnen met de knop "Start Bonus" naar de clubmeter verplaatst worden, of met de knop "Collect Reset" op de creditmeter gezet worden.

In het topspel speel je met een inzet van 5 credits op 5 winlijnen. Wanneer je speelt met een inzet van 10 credits speel je op dezelfde 5 winlijnen, maar maak je kans op 100 credits voor elke combinatie van 3 zandlopers op een winlijn.

Met de knop "Choose Meter" kun je switchen tussen de verschillende spellen. De knop "Take Meter" verplaatst de credits van de hoogste winbank terug naar de creditmeter.

 
Club 21

Club 21 is een fruitautomaat met een basisspel met 3 rollen en een topspel waarin je het kaartspel '21' speelt tegen de bank.

In het basisspel kun je een mystery prijs winnen van 2 tot 200 credits door de vier kaart symbolen te sparen. Ook kun je hier gewonnen credits in het basisspel verdubbelen door te gokken op zwart of rood.

Bij het kaartspel '21' kun je je credits verdubbelen wanneer je meer punten verzamelt dan de bank. Hiervoor trek je kaarten met de knop "Card". De waarde van de kaarten staat boven het spel vermeld. Wanneer je denkt dat je het hoogst mogelijke aantal punten onder de 21 hebt bereikt, druk je op "Stand". De bank trekt vervolgens haar eigen kaarten. Wanneer de bank wint, verlies je de ingezette credits. De bank wint ook bij een gelijk puntenaantal.

Gewonnen punten verplaats je terug naar het basisspel met de knop "Collect Reset". Hierna speel je verder in het basisspel.

 
Cops 'n robbers DL

Cops 'n robbers DL is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel, en een bijzonder Cops 'n robbers vervolgspel waarin je de kans krijgt om een zo groot mogelijke buit binnen te slepen.

In het basisspel tellen geldzak symbolen kris-kras, wanneer er 3 in beeld verschijnen kun je ervoor kiezen om de buit te pakken (knop 'Take loot') of om verder te sparen voor een hogere buit (knop 'Start').

Gewonnen credits kunnen gegokt worden in het Gamble spel, hierbij ga je elke keer een treetje hoger of lager op de ladder, je kunt dus niet met 1 klik al je gewonnen credits verliezen. Wanneer je wilt stoppen met dit Gamble spel, klik dan op de knop 'Cancel collect'.

Vanaf 16 punten op de ladder kun je ervoor kiezen om het Cobs 'n robbers vervolgspel te spelen door op de knop met de robber-afbeelding te klikken. Meedoen aan dit spel kost 8 credits. Wanneer je op Start drukt gooi je de dobbelsteen en loop je over het speelbord. Gewonnen credits zijn zichtbaar in de Loot meter. Wanneer je de buit groot genoeg vindt, klik dan op 'Take loot' om terug te keren naar het basisspel. De gewonnen credits worden toegevoegd aan de creditmeter. Wanneer je meer verliest dan je buit op dat moment groot is, dan stopt het vervolgspel en keer je terug naar het basisspel.

In het Cobs 'n robbers spel zijn ook vakjes met sleutels. Deze sleutels kun je sparen, bij 3 sleutels gaat de deur naar de Miljonairs Row open, alwaar de buit nog hoger kan worden.

 
Red white & blue

Red white & blue is een fruitautomaat met 3 rollen en 1 winlijn in het basisspel, en een topspel met 3 rollen en 5 winlijnen, waar je kunt spelen met een inzet van 4 of 8 credits.

Gewonnen credits in het basisspel kunnen worden gegokt met het Head - Tail spel. Bij voldoende gewonnen credits kun je ervoor kiezen om het topspel te spelen door op de knop 'X4' of 'X8' te drukken. Wil je in het basisspel blijven, druk dan op de knop 'Reset Take Win' om de gewonnen credits naar de creditmeter te verplaatsen.

Elke combinatie van 3 Red white & blue symbolen geeft een mystery prijs van 12 tot 100 credits.

 
Red yellow

De Red yellow is een fruitautomaat met een basisspel en een soort dubbel vervolgspel. Bij het vervolgspel kan namelijk gekozen worden tussen 2 wintabellen, de rode tabel en de gele tabel. De rode tabel bevat voornamelijk rood gekleurde symbolen, de gele tabel voornamelijk geel gekleurde symbolen.

Verder kan in het bovenspel gekozen worden voor Bet 5 of Bet 10. Bij voldoende gewonnen credits wordt automatisch naar het vervolgspel geschakeld, maar er is ook voor te kiezen om het vervolgspel direct te spelen en het basisspel over te slaan. Na een eerste handmatige spelkeuze wordt de automatische omschakeling uit gezet.

Bij een inzet Bet 10 zijn 3 kris kras Red yellow Bonus symbolen in het vervolgspel goed voor 4 tot 8 bonusspellen waarmee credits zijn te winnen. Bovendien zijn dan alle Bar symbolen wild en tellen dus voor ieder willekeurig symbool behalve voor het Red yellow Bonus symbool.

 
Andy capp

De Andy capp fruitautomaat is uniek in zijn soort. Naast het basisspel is er direct de mogelijkheid tot het spelen van het vervolgspel met Bet 4 of Bet 16 met een nudgefunctie bij Bet 16. Maar het meest fraaie gedeelte zit hem in het tweede vervolgspel dat gestart wordt wanneer achtereenvolgens de cijfers 1 t/m 6, die als nevensymbool op de rollen staan, worden verkregen zonder een winnende combinatie te krijgen in het basisspel.

Bij het behalen van positie 6 op de ladder gaat Andy op stap, gevolgd door zijn vrouw Flo. Het is de bedoeling dat Andy, die met een lichte voorsprong start, niet ingehaald wordt door Flo want dan eindigt het spel. In dit vervolgspel zijn heel veel extra credits te winnen en gedurende dit spel worden geen credits van de creditmeter gebruikt. Dit vervolgspel is dus gratis. Door op de startknop te drukken draaien en stoppen de dobbelstenen die het aantal stappen bepalen. We geven een verklaring bij de diverse features.

STOP: stopt het vervolgspel. THROW EVEN: Alleen bij een even getal kan het spel worden vervolgd. VRAAGTEKEN: Na het drukken op de start/stop knop wordt een extra feature gekozen, te weten een Extra Beurt, Stop, Bloemetje voor Flo (bij ingehaald worden door Flo mag toch doorgespeeld worden), Beurt Overslaan, Taxi (verplaatst Andy naar eerst volgende feature blok) of Terug Naar Start.

De volgende features kunnen genomen worden met de Take Feature knop: Alle waardes tussen 4 en 100 waarbij 100 punten automatisch worden bijgeteld, 6 Geeft 100 geeft 100 punten wanneer een 6 gegooid wordt met de dobbelsteen. Vergelijkbaar zijn de functies 5 of 6 Geeft 100, 4, 5 of 6 Geeft 100 en 2, 3, 4, 5 of 6 Geeft 100. Aantal ogen x 4 en x 16 vermenigvuldigt het aantal ogen van de dobbelsteen met 4 of 16. Bij Match It draait de eerste rol totdat op de Start/Stop knop wordt gedrukt. Bij het symbool waarop de rol stopt worden een winnende combinatie van 2 of 3 symbolen gezocht. Bij 3 In Lijn Match It wordt naar een 3 symbolen wincombinatie gedraaid. Mystery Min 16 geeft een prijs van minimaal 16 punten. Bij Cash Trap schuiven diverse getallen door het display. Na het drukken op de Start/Stop knop wordt het totaal van de dan in beeld staande getallen uitgekeerd. Bij Cup Run gaan alle inbare waarden in het spel knipperen en na het drukken op de Start/Stop knop stopt het spel op een waarde. Bij Big Win tenslotte draaien de rollen naar een winnende combinatie van minimaal 32 punten.

Wanneer Flo in het blauwe gebied loopt dan is Andy veilig. Winst in het feature spel komt in de Plusmeter te staan. Deze punten kunnen worden ge´nd of met de "? More" knop verhoogd of verloren worden. Hoe hoger de waarde op de Plusmeter, des te hoger is ook het extra te winnen aantal punten.

 
Magic joker

De Magic joker bestaat uit een basisspel en een vervolgspel. In het basisspel dat alleen met de eerste 3 rollen wordt gespeeld, spelen de Jokers al hun eerste rol. Iedere kriskras combinatie van 3 Jokers geeft een mystery prijs van 2-100 punten.

Het vervolgspel kan gespeeld worden wanneer er 5 of meer punten worden gewonnen, maar ook met de Choose Game knop kan geschakeld worden van het basisspel naar het vervolgspel. Afhankelijk van het beschikbare aantal punten kan het vervolgspel worden gespeeld met 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35 of 40 punten.

Met de Choose Bottom Game en de Choose Top Game kan niet alleen de inzet worden bepaald en met welke rollen gespeeld wordt, ook kan gekozen worden om al dan niet de Magic Joker in te zetten. Bij maximale inzet in Bottom en/of Top game tellen alle combinaties op alle rollen.

 
Club 3000

De Club 3000 bestaat uit een basisspel en een vervolgspel. In het basisspel geeft een kriskras combinatie van 3 Club symbolen een mystery prijs. Bij 4 of meer gewonnen punten kan het vervolgspel worden gespeeld, maar ook met de Choose Game knop kan gekozen worden tussen het basisspel en het vervolgspel.

Het vervolgspel wordt gespeeld met een inzet van 5 punten en er zijn 4 spaarmeters. Bij het spelen wordt telkens 1 credit van de creditmeter gehaald, welke eerst wordt toegevoegd aan de spaarmeter met het laagste puntenaantal. Gewonnen punten worden in verhouding tot de genomen punten van de spaarmeters aan diezelfde spaarmeters toegevoegd. Wanneer een spaarmeter 200 of meer punten bevat, dan verhuizen deze automatisch naar de creditmeter.

 
Club 2000

De Club 2000 bestaat uit een basisspel en het Clubspel. In het basisspel kun je met een kriskras combinatie van "Club Gold" symbolen (rol 1 en 2 of rol 1, 2 en 3) een mystery prijs met een maximum van 200 punten winnen.

Gewonnen punten in het basisspel kun je met de knop 'To Clubmeter' naar de clubmeter verhuizen of met de 'Cancel/Collect'-knop aan de creditmeter toevoegen. Je kunt echter ook gokken met de 'Head'-knop en de 'Tail'-knop (Kop of Munt), waarbij een prijs van 200 credits automatisch aan de creditmeter wordt toegevoegd.

Met de 'Hold'-knoppen kun je symbolen vasthouden zodat je een verhoogde kans hebt een bepaalde combinatie te krijgen.

De win-combinaties van de diverse symbolen in het Basisspel staan onder het rollenspel.

Het Clubspel gebruikt dezelfde rollen als het Basisspel. Bij minimaal 4 punten op de Clubmeter kun je het Clubspel spelen. De inzet in het Clubspel is 4 credits. Sommige symbolen geven kriskras een prijs volgens de wintabel of een mysterie-prijs, een aantal symbolen geeft alleen een prijs op de middelste winlijn. Een prijs wordt eerst in het display weergegeven en daarna naar de Clubmeter gezet. Heb je 200 punten of meer op de Clubmeter, dan gaan deze automatisch naar de Creditmeter. Met de knop 'Collect Clubmeter' worden de punten eventueel naar eigen keuze naar de Creditmeter overgezet. In het Clubspel kunnen de 'Hold'-knoppen niet worden gebruikt.

contact