Speluitleg per fruitautomaat
 
1.
World cup
2.
Reel magic
3.
Graffiti
4.
Sweet 16
5.
Going bananas
6.
Grand prix
7.
Vegas
8.
Turbo reel
9.
Topslot
10.
Turbo play
11.
View a win
12.
Jolly joker
13.
Wild timer

 
World cup

De World cup bestaat uit 3 verschillende spelonderdelen, het basisspel, het 5-spel en het 40-spel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het basisspel. Vier of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter met de Collect toets of verplaatsen naar 1 van de 4 meters met de Save toets. Twee punten (bes op rol 1) worden automatisch gegokt, d.w.z. verdubbeld of verloren.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het t-shirt symbool, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de Reset toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op 1 of meer van de 4 meters hebt, dan kun je het 5-spel spelen. Hiervoor wordt ook 1 credit van je creditmeter gehaald. Deze credit wordt dan toegevoegd aan de meter met het laagste puntenaantal.

Voor het 5-spel worden altijd 5 credits van de meters gehaald, waarvan 2 stuks van de meter(s) met het hoogste puntentotaal. Gewonnen credits in het 5-spel worden evenredig naar de inzet per meter verdeeld over de meters. Puntenaantallen van 200 of meer op een meter verhuizen automatisch naar de creditmeter. Hierbij gaan punten die het aantal van 200 overschrijden niet verloren. Heb je minder dan 4 credits op de meters staan dan kun je middels de startknop credits van je creditmeter naar de 4 meters spelen om zodoende het 5-spel te vervolgen. Met de Choose Game toets kun je echter ook weer kiezen voor het basisspel.

Het 40-spel is in principe gelijk aan het 5-spel, echter bedraagt de inzet per spelronde geen 5 maar 40 punten. Het grote verschil zit hem in de nudge-functie. De nudges worden gebruikt om de drie bovenrollen, nadat ze stil zijn komen te staan en indien binnen bereik, in maximaal 3 stappen naar de meest winnende combinatie te verplaatsen. Heb je minder dan 39 credits op de meters staan dan kun je ook hier middels de startknop credits van je creditmeter naar de 4 meters spelen om het spel te vervolgen, maar met de Choose Game toets kun je ook kiezen voor het 5-spel of het basisspel.

 
Reel magic

De Reel magic is een fruitautomaat bestaande uit een basisspel en een bovenspel. In het basisspel wordt gespeeld voor 1 credit per druk op de knop en in het bovenspel kan worden gespeeld met inzetten van 4, 8, 12 of 16 credits.

In het basisspel wordt op willekeurige momenten een cris-cross game geactiveerd. Hiervan is sprake als het cris-cross’symbool oplicht. Deze feature zorgt ervoor dat tijdens de betreffende draai ook prijzen kunnen vallen als de benodigde wincombinaties zich kris kras op de rollen bevinden. Gewonnen prijzen kunnen verdubbeld worden via de Gamble functie tot maximaal 200 credits, of kunnen naar het bovenspel verplaatst worden via de Save button. Daarnaast kan ervoor worden gekozen om gewonnen prijzen te innen. Dit gebeurt als op de Collect button wordt geklikt.

In het basisspel is een auto-hold functie ingebouwd. Deze zorgt ervoor dat gunstige posities op de rollen automatisch worden vastgehouden. Desgewenst kunnen de rollen worden vrijgegeven met de Reset button.

Zoals aan het begin vermeld, kan er in het bovenspel worden gespeeld met diverse inzetten. Het bovenspel is te starten met de Change Bet button. Dit is tevens de button waarmee de inzet wordt bepaald. Bij deze fruitautomaat geldt: hoe hoger de inzet, hoe meer symbolen er geactiveerd zijn op de rollen en hoe meer prijzen er te winnen zijn. Het bovenspel kent geen winlijnen, want in het bovenspel tellen alle prijzen kris kras. Waar op andere automaten op 5 of 10 winlijnen wordt gespeeld, zijn hier maar liefst 27 manieren mogelijk om een prijs te winnen.

Via de Collect button zijn de credits vanuit het bovenspel naar het basisspel te verplaatsen

 
Graffiti

De Graffiti is een fruitautomaat bestaande uit een basisspel en een bovenspel. In het bovenspel kan worden gespeeld met een inzet van 4, 8 of 16 credits.

In het basisspel wordt gespeeld voor 1 credit per druk op de knop. Gewonnen credits kunnen worden verdubbeld via de Head/Tail feature tot maximaal 200 credits. Als de 100 credits overschreden worden, kunnen deze niet meer verdubbeld worden. Tevens kunnen gewonnen credits naar het bovenspel verplaatst worden door middel van de To Supermeter button. Daarnaast bestaat ook de mogelijkheid om de gewonnen credits te innen via de Take Win button.

In het basisspel is een fruitladder actief. Op deze ladder kunnen diverse symbolen gespaard worden die uiteindelijk goed zijn voor een prijs. Om de symbolen te sparen, dienen ze in de volgorde die staat aangegeven op de ladder in beeld te verschijnen op de middelste positie van rol 1, 2, of 3. Na het activeren van de citroen op de ladder, wordt er een climb feature geactiveerd. Iedere succesvolle druk op de Start button levert een stap op de ladder op. Vanaf het moment dat de druiven zijn geactiveerd op de ladder, bestaat de mogelijkheid om de bijbehorende prijs te innen via de Take Fruitladder button. Hoe langer je wacht, hoe groter de kans op een hogere prijs, maar let op: bij het winnen van een prijs op de rollen in het basisspel, doven de gespaarde symbolen en begint het sparen weer opnieuw.

Gunstige posities op de rollen worden automatisch vastgehouden. Om vastgehouden rollen vrij te geven, dient op de Cancel button geklikt te worden.

Om het bovenspel direct te starten, dient op de Choose Bet knop geklikt te worden. Dit is tevens de knop waarmee de inzet wordt bepaald. Zoals eerder vermeld kan hier worden gespeeld met 3 verschillende inzetten, namelijk 4 credits, 8 credits of 16 credits. Bij een inzet van 4 credits wordt er gespeeld op 5 winlijnen. Bij een inzet vanaf 8 credits draait ook de 4e rol mee, waardoor de kans op een prijs groter wordt. Als er met een inzet van 16 credits wordt gespeeld, wordt er een ander prijzenschema geactiveerd waarin de prijzen verdubbeld zijn.

Via de Take Win button worden de credits die in de supermeter staan, naar het basisspel verhuisd.

 
Sweet 16

De Sweet 16 is een fruitautomaat bestaande uit een kaartspel (het basisspel) en een vervolgspel. In het vervolgspel kan worden gespeeld met een inzet van 5, 10 of 20 credits.

In het basisspel wordt gespeeld met een inzet van 1 credit per keer. Na een klik op de Start-button, beginnen de rollen, met daarop spelkaarten afgebeeld, te draaien. In het spel wordt gespeeld tegen de bank. Verschijnt de kaart met de hoogste waarde bij de bank, dan wint de bank. Heeft de speler' de kaart met de hoogste waarde, dan wordt de inzet verdubbeld en bestaat de mogelijkheid om de gewonnen credit(s) naar het vervolgspel te verplaatsen. In het kaartspel wordt in principe 1 credit per keer ingezet. Op het moment dat er 2 gelijke kaarten worden getrokken, wordt de inzet gratis verhoogd met 1 credit. Dat wil zeggen, de inzet (Bet) van de vorige draai blijft staan en daarbij komt nog 1 credit van de creditmeter.

Gewonnen credits kunnen naar het vervolgspel geplaatst worden via de Save-button. Daarnaast bestaat de optie om de credits te innen, door op de Collect-button te klikken.

Het vervolgspel kan ook direct gestart worden door op de Choose Game-button te klikken. Dit is tevens de button waarmee de inzet wordt bepaald. Zoals gezegd kan er in het vervolgspel worden gespeeld met een inzet van 5 credits, 10 credits, of 20 credits.

Bij een inzet van 5 credits wordt er gespeeld op 4 winlijnen. Bij een inzet van 10 credits op 8 winlijnen en bij een inzet van 20 credits wordt er gespeeld op maar liefst 16 winlijnen, wat inhoudt dat er met de inzet van 20 credits maar liefst 16 prijzen gewonnen kunnen worden.

Om gewonnen credits naar de creditmeter te verplaatsen, dient op de Collect-button geklikt te worden. De potten zullen dan 1 voor 1 geleegd worden naar de creditmeter.

 
Going bananas

De Going bananas bestaat uit een basisspel en een bovenspel. In het bovenspel kan worden gespeeld met 5 of 20 credits.

In het basisspel wordt gespeeld voor 1 credit per druk op de knop. De monkey telt kris kras en levert een mystery prijs op van maximaal 100 credits als deze op een willekeurige positie in de rollen 1 en 2 verschijnt. Als er kris kras 3 monkeys verschijnen, kan dit een maximale prijs opleveren van maar liefst 200 credits. Gewonnen prijzen zijn te innen via de Collect-button, naar het vervolgspel te verplaatsen via de Save-button of te verdubbelen tot maximaal 200 credits in de Head-Tail feature. Gewonnen credits die de grens van 100 hebben overschreden worden opgesplitst zodat er bij een goede gamble exact 200 credits gewonnen worden.

Gunstige posities op de rollen in het basisspel worden automatisch vastgehouden. Via de Reset-button kunnen vastgehouden rollen desgewenst vrijgegeven worden.

Om het bovenspel te starten zijn geen gewonnen credits nodig. Dit spelonderdeel is namelijk ook te starten via de Choose bet-button.

Bij een inzet van 5 credits in het bovenspel tellen alle win combinaties kris kras. Er wordt gespeeld op de eerste 3 rollen. Het interessante aan een inzet van 20 credits is dat de vierde rol ook meedoet. In de 4e rol zitten maar liefst 4 monkeys verborgen. Als er eentje in beeld verschijnt, het maakt niet uit op welke positie, dan wordt er een mystery prijs gewonnen van minimaal 10 en maximaal 200 credits. Om de mystery prijs in dat geval te activeren dient op de Start-button geklikt te worden.

Voor wat betreft de prijzen die in het prijzenschema vermeld staan, deze zijn te winnen als zich 3 dezelfde symbolen kris kras op de rollen 1, 2 en 3 of op de rollen 2, 3 en 4 bevinden.

Via de Collect-button kunnen de credits per pot naar het basisspel worden verplaatst.

 
Grand prix

De Grand prix is een fruitautomaat die uniek is in zijn soort. De automaat, bestaande uit een basisspel en een bovenspel, kent een hold-functie in het bovenspel die zelfs actief blijft na het winnen van een prijs. In het bovenspel kan worden gespeeld met 4 of 8 credits.

In het basisspel wordt gespeeld voor 1 credit per druk op de knop. Gewonnen prijzen kunnen continu worden verdubbeld tot een maximum van 200 credits via de gamble functie. Overschrijdt de prijs de 100 credits, dan kunnen deze niet meer verdubbeld worden. Gewonnen prijzen zijn te innen via de Collect-button, of naar het bovenspel te verplaatsen via de To Club-button.

In het basisspel bevinden zich een bonuscounter en een bonusmeter. Elke keer als er een F1-auto op een winlijn in het basisspel verschijnt, wordt de bonusmeter met 4 credits gevuld. Als er kris kras op iedere rol een F1-auto verschijnt, wordt er een mystery prijs toegevoegd aan de bonusmeter. Het maximum aantal te winnen credits op deze meter bedraagt 200.

Iedere draai waarbij geen prijs wordt gewonnen zorgt ervoor dat de getallen op de bonuscounter 1 voor 1 teruglopen van 12 naar 0. Op het moment dat de 0 is bereikt, veranderen de credits op de bonusmeter in gewonnen credits. Echter, elke keer wanneer er tijdens het teruglopen van de bonuscounter een F1-auto op een winlijn verschijnt (of 3 kris kras F1-auto's), lichten alle getallen weer op.

In het basisspel is een auto-hold functie ingebouwd. Deze zorgt ervoor dat gunstige posities van de rollen automatisch worden vastgehouden. De vastgehouden rollen kunnen desgewenst vrijgegeven worden met de Reset-button.

Om het bovenspel te kunnen spelen, moeten er voldoende (minimaal 4) credits gewonnen zijn. Via de To Club-button worden gewonnen credits naar het bovenspel verplaatst. Hier kan gespeeld worden met een inzet van 4 of 8 credits. De inzet kan worden bepaald met de Change Bet-button. Hoe hoger de inzet, hoe hoger de prijzen. De rollen beginnen te draaien als er op de Start Club-button wordt geklikt. In het bovenspel mogen de rollen maar liefst 5x achtereenvolgens worden vastgehouden. Prijs of geen prijs. Als er een prijs wordt gewonnen, bestaat zelfs de mogelijkheid om alle rollen vast te houden, zodat je de volgende beurt, en in de meest ideale situatie de volgende 5 beurten, verzekerd bent van een prijs. Dit kan in de meest gunstige situatie oplopen tot maar liefst 1.200 gewonnen credits. Hoe vaak de hold-fuctie nog actief is na het winnen van de prijs, is afhankelijk van het aantal keren dat de rollen voor het winnen van de prijs al zijn vastgehouden.

Zolang er voldoende credits in het bovenspel aanwezig zijn, kunnen het bovenspel en het basisspel door elkaar gespeeld worden.

Via de Take Clubmeter-button kunnen de credits vanaf het bovenspel naar het basisspel worden verplaatst.

 
Vegas

De Vegas is een kast met een basisspel en een topspel. het basisspel wordt gespeeld met 1 credit per draai op 1 winlijn.

Het topspel wordt gespeeld op 5 winlijnen met een inzet van 5, 10 of 20 credits. Elke inzet activeert een andere wintabel. Bij Bet10 tellen de rode chips als bonus symbool. Drie rode chips op een winlijn activeren het bonusspel, wat inhoudt dat je gratis spins wint, met een prijs tussen de 100 en 1000 credits. Bij Bet20 tellen ook de blauwe chips als bonus symbool en Bet40 maakt van alle chips bonus symbolen, ongeacht de kleur

 
Turbo reel

De Turbo reel is een fruitautomaat bestaande uit een basisspel en een vervolgspel. In het vervolgspel kan worden gespeeld met 4 of met 16 credits.

In het basisspel wordt gespeeld voor 1 credit per druk op de knop. Bij een prijs van 2 credits volgt er een auto-gamble. Er wordt automatisch gegokt naar 0, of 4 gewonnen credits. Gewonnen prijzen kunnen worden verdubbeld via de Head/Tail-feature tot maximaal 200 credits. Gewonnen credits die de grens van 100 hebben bereikt, kunnen niet meer verdubbeld worden. Om een prijs te innen, dient de Collect-button links onderin aangeklikt te worden. Naast het innen van de credits, bestaat ook de mogelijkheid om gewonnen credits naar het vervolgspel te verplaatsen. Hiervoor dient de Bet 4 of Bet 16-button aangeklikt te worden. In het onderspel tellen de Turbo vraagtekens kris kras. Als in alle rollen 1 of meerdere van deze symbolen verschijnen, leveren ze een mystery prijs op. In de rollen 1 en 3 bevinden zich meerdere Turbo vraagtekens. Deze kunnen ervoor zorgen dat er meer dan 1 prijs gewonnen wordt per draai. Er is in het onderspel een autohold functie ingebouwd. Deze zorgt ervoor dat gunstige posities op 2 van de 3 rollen automatisch vastgehouden worden. Met de Reset-button kunnen eventueel vastgehouden combinaties geannuleerd worden.

Om het vervolgspel te kunnen spelen, dienen voldoende gewonnen credits gespaard te worden. Bij een inzet van 4 credits draaien alleen de eerste drie rollen. Alle symbolen tellen kris kras. Bij een inzet van 16 credits draait ook de 4e rol mee. Ook hier tellen de symbolen kris kras. De winnende symbolen dienen wel in 3 opeenvolgende rijen te verschijnen. In de 4e rol zitten maar liefst 4 jokers verstopt. Indien een van deze jokers in beeld verschijnt wordt er, ongeacht waar deze joker zich bevindt, een mystery prijs gewonnen van maximaal 100 credits. Om punten uit het vervolgspel naar het basisspel te verplaatsen, dient de Collect- button aangeklikt te worden.

 
Topslot

De Topslot is een fruitautomaat bestaande uit een basisspel en een vervolgspel. Beide spelvariaties worden gespeeld op de rollen in het onderspel. In het vervolgspel kan worden gespeeld met een inzet van 8 of 16 credits.

In het basisspel wordt gespeeld voor 1 credit per druk op de knop. Bij een prijs van 2 credits wordt er een auto-gamble gedaan. Dit houdt in dat de prijs automatisch verloren gaat, of verdubbeld wordt naar 4 credits. Als dat laatste het geval is, kan vanaf dat moment de gewonnen prijs via de Gamble-button continu verdubbeld worden tot een maximum van 200 credits. Gewonnen credits boven de grens van 100 worden opgesplitst zodat bij een goede gamble exact 200 credits gewonnen worden. Als er 3 BAR-logo's op de 2e positie van elke rol verschijnen, dan wordt er een Mystery prijs gewonnen van maximaal 200 credits. Een leuke feature op deze fruitautomaat is de BAR40 feature. Als dit symbool oplicht, levert ieder BAR-logo dat in beeld verschijnt een prijs van 40 credits op.

Er kan natuurlijk op ieder moment voor gekozen worden om de gewonnen credits te innen, of naar het vervolgspel te verplaatsen. Om een gewonnen prijs te innen, dient er op de Take Win- button geklikt te worden. Om gewonnen credits naar het bovenspel te verplaatsen dient de To Multiwin- button geselecteerd te worden.

Er is in het onderspel een autohold functie ingebouwd. Deze zorgt ervoor dat gunstige posities op 2 van de 3 rollen automatisch vastgehouden worden. Met de Cancel-button kunnen eventueel vastgehouden combinaties geannuleerd worden.

Het is niet noodzakelijk om eerst een prijs te winnen in het basisspel alvorens het vervolgspel te kunnen starten. Dit kan namelijk ook eenvoudig door op de Choose game-button te klikken. Dit is tevens de button waarmee de inzet wordt bepaald.

In het vervolgspel kan worden gespeeld met 8 of 16 credits per druk op de knop. Alle prijzen tellen hier kris kras. Bij een inzet van 8 credits is de Joker in rol 2 wild. De joker (de naam zegt het al) kan voor ieder ander symbool gezien worden. Bij een inzet van 16 credits is de joker in alle rollen wild. Ook in het vervolgspel is zo nu en dan weer de BAR40 feature actief. De credits in het vervolgspel kunnen genomen worden met de Take Win-button.

 
Turbo play

De Turbo play is een fruitautomaat bestaande uit een basisspel en een vervolgspel. In het vervolgspel kan worden gespeeld met 4 of 16 credits.

In het basisspel wordt gespeeld voor 1 credit per druk op de knop. Gewonnen prijzen kunnen worden verdubbeld via de Head/Tail-feature tot maximaal 200 credits. Het bijzondere aan deze fruitautomaat is dat de credits boven het aantal van 100 worden opgesplitst, zodat je vervolgens bij een goede gamble op exact 200 credits uitkomt. De Jokers tellen kris kras en leveren een Mystery prijs op. Jokers in de rollen 1 en 2 leveren een prijs op van tussen de 2 en 100 credits. Als er 3 jokers in beeld verschijnen op een willekeurige positie in het onderspel, dan kunnen er maximaal 200 credits gewonnen worden. Om een gewonnen prijs te innen, dient de Collect-button links onderin aangeklikt te worden. Bij een prijs van 2 credits, dient minimaal 1x goed gegokt te worden voordat de prijs kan worden genomen of naar het bovenspel kan worden verplaatst. Er is in het onderspel een autohold functie ingebouwd. Deze zorgt ervoor dat gunstige posities op 2 van de 3 rollen automatisch vastgehouden worden. Met de Reset-button kunnen eventueel vastgehouden combinaties geannuleerd worden.

Het vervolgspel kan op 2 manieren worden gestart. Gewonnen credits kunnen naar het bovenspel verplaatst worden door op de Save-button te klikken. De gewonnen credits worden naar 1 van de 5 meters geplaatst en indien er genoeg credits zijn gespaard, wordt het bovenspel automatisch gestart.

Om het bovenspel te kunnen starten, is het niet per se nodig om een prijs te winnen. Het bovenspel kan ook gestart worden door 1, of 2x (afhankelijk van de inzet waarmee je wilt spelen) op de Choose game-button te klikken. In het bovenspel kan gespeeld worden met een inzet van 4, of 16 credits per druk op de knop. Alle prijzen tellen kris kras, maar dezelfde symbolen moeten wel in aaneensluitende rollen verschijnen. Bij een inzet van 16 credits, levert iedere joker die in beeld verschijnt een mystery prijs op.

Om een prijs te innen, dient de Collect-button links onderin aangeklikt te worden. Elke keer als er een meter wordt geleegd, bestaat de mogelijkheid om de inhoud van die meter te verdubbelen tot maximaal 200 credits in de Head/Tail-feature.

 
View a win

De View a win is een fruitautomaat bestaande uit een basisspel en een bovenspel. In het bovenspel kan worden gespeeld met 5 of 10 credits.

In het basisspel wordt gespeeld voor 1 credit per druk op de knop. Gewonnen prijzen kunnen worden genomen met de Take Win-button, of naar het bovenspel worden verplaatst via de Save-button. Er is in het onderspel een autohold functie ingebouwd. Deze zorgt ervoor dat gunstige posities op 2 van de 3 rollen automatisch vastgehouden worden. Met de Reset-button kunnen eventueel vastgehouden combinaties geannuleerd worden.

Om het bovenspel te kunnen spelen, is het niet noodzakelijk om te wachten totdat er een prijs is gewonnen. Via de Choose Game-button kan het bovenspel direct worden gestart.

Het bijzondere aan deze fruitautomaat is dat je kunt zien wat de eerstvolgende prijs wordt. Op het moment dat de rollen gaan draaien, knippert de prijs die gewonnen gaat worden. De vraag is alleen wanneer deze prijs gewonnen gaat worden. Gaat het om 40 of 80 credits, of gaan we voor de grotere bedragen? De prijzen kunnen bij een maximale inzet oplopen tot maar liefst 400 credits per draai.

Staan er nog punten in het bovenspel, maar zijn deze in het onderspel op, dan dient er een pot geleegd te worden. Met de Select Pot-button kan naar eigen keuze een pot geselecteerd worden. Door vervolgens op Take Win te klikken, worden de credits van de geselecteerde pot naar het onderspel verplaatst. Er kan weer verder worden gespeeld in het bovenspel.

Om alle prijzen te innen, dient net zo vaak op Take Win geklikt te worden, totdat alle potten geleegd zijn.

 
Jolly joker

De Jolly joker is een fruitautomaat bestaande uit een basisspel en een vervolgspel. Beide spelvariaties worden gespeeld op de rollen van het basisspel. In het vervolgspel kan worden gespeeld met een inzet van 4 of 20 credits.

In het basisspel wordt gespeeld voor 1 credit per druk op de knop. De Joker telt kris kras en levert een mystery prijs op van maximaal 200 credits mits deze op een willekeurige plek in de rollen 1 en 2, of in de rollen 1, 2 en 3 verschijnen. Gewonnen prijzen zijn te innen via de Collect-button, te verdubbelen tot maximaal 200 credits via de Head/Tail-feature, of naar het vervolgspel te verplaatsen via de To Supermeter-button. Het bijzondere aan deze fruitautomaat is dat gewonnen credits ook in een spaarbank gezet kunnen worden. Hoe meer credits (van hetzelfde aantal) er in de spaarbank staan, hoe hoger het maximum aantal te winnen credits in het vervolgspel wordt, met een maximum van 1.000 credits. Om gespaarde credits naar het vervolgspel te plaatsen, dient op de Choose Winbank-button en vervolgens op de To Supermeter-button geklikt te worden. In het basisspel volgt er bij 2 kersjes in de rollen 1 en 2 een autogamble. Dit houdt in dat er een automatische gok naar 0 of 4 credits gedaan wordt. In het basisspel is tevens een autohold functie ingebouwd welke ervoor zorgt dat gunstige combinaties op de rollen automatisch vastgehouden worden. Via de Reset-button kunnen deze rollen worden vrijgegeven.

Het vervolgspel kan alleen worden gestart als er voldoende credits gewonnen zijn. Als er in het vervolgspel met 4 credits wordt gespeeld, leveren alle kris kras combinaties een prijs op. Bij een inzet van 20 credits wordt er een ander prijzenschema geactiveerd. Ook hier gelden alle win combinaties kris kras en iedere joker levert bij deze inzet een mystery prijs op van maximaal 200 credits. Dit kan per draai oplopen tot een prijs van maar liefst 600 credits! Als de Supermeter het maximaal aantal toegestane credits bereikt, worden alle gewonnen credits naar het basisspel verhuisd.

Desgewenst kunnen de credits die in de supermeter staan ook handmatig verplaatst worden naar het basisspel. Dit gebeurt via de Collect-button.

 
Wild timer

Bij de Wild timer is bij een aantal symbolen in het bovenspel een Wild-symbool bijgeplaatst. Dit symbool is actief bij inzet van 20 credits. Het basisspel van de Wild timer is identiek aan die bijvoorbeeld de Step Timer en de Twin timer.

In het bovenspel is het mogelijk om met een inzet van 5 credits te spelen.

Punten boven de 200 op de meters in het bovenspel gaan bij dit spel niet verloren, wel worden puntenaantallen van 200 of meer automatisch op de creditmeter bijgeteld.

contact