Speluitleg per fruitautomaat
 
1.
Arabian nights
2.
Summertime
3.
Time machine
4.
Texas hold'em
5.
Space runner
6.
Sand box
7.
Route 66
8.
Nudge runner
9.
Inferno
10.
Gold rush
11.
Faraos reels
12.
Diamond runner
13.
Club mystery

 
Arabian nights

Arabian Nights bestaat uit een Basisspel, Gamblespel en Kaartspel.

Basisspel

Het spel start standaard met het Basisspel, bestaande uit 4 rollen, je speelt op 1 winlijn, met uitzondering van het stersymbool dat kriskras telt. Met de autoholdfunctie worden rollen met een bepaalde combinatie automatisch vastgezet, met de Reset-knop kun je deze vastgezette rollen weer vrijgeven. Je kan natuurlijk ook zelf bepaalde combinaties vast zetten tijdens het spel.

Gamblespel

Het Gamblespel wordt geactiveerd zodra er een winnende combinatie verschijnt in het Basisspel. Het rad begint te draaien en met behulp van de winschijf kan je inzetten. Hoe lager je inzet hoe groter de kans om je credits te verdubbelen. Met de Stop-knop zet je de winschijf op een bepaalde waarde en laat je het rad langzaam uitlopen totdat het tot stilstand komt. Als het rad stopt op de juiste keuze in de Winschijf, dan worden je credits vermenigvuldigt met de waarde in de winschijf.

Kaartspel

Wanneer je geen winnende combinatie hebt maar wel punten op de symbolen op de winlijn, dan speel je het Kaartspel. Naast het Kaartspel vindt je de credits die gewonnen kunnen worden bij kaarten op een bepaalde lijn. Zodra er een aantal in lijn worden geshowd in de kaartreeks worden deze punten toegevoegd aan de Kaartenmeter. Het Kaartspel bestaat uit de volgende speelelementen:

Schudden (4)

De rollen in het basisspel worden geschud en met behulp van de Stop-knop beginnen de rollen willekeurig te draaien. Kaartspel (5-6): De kaarten in het kaartspel worden geschud waarna 2 kaarten worden geshowd, deze kaarten lichten op in de kaartreeks.

Kaarten schudden (7)

Op elk willekeurig moment tijdens het Kaartspel mag je deze functie gebruiken. Alle kaarten in de kaartreeks worden geschud en met de Stopknop wordt het schudden gestopt en verschijnen hetzelfde aantal kaarten in een andere reeks.

Joker (8)

De Joker kan je gebruiken om een in lijn reeks in het kaartspel compleet te maken. Als je de Joker gebruikt lichten de kaarten in de kaartreeks 1 voor 1 op en als je op Stop drukt blijft die specifieke kaart opgelicht.

Dubbel (9)

De punten verdient in het kaartspel zullen verdubbeld worden zodra je 9 punten hebt op de rollen in het basisspel.

Superflush (10-11)

De kaarten worden 3x geschud en de vertoonde kaarten verschijnen in de kaartenreeks. Er worden dus in totaal 6 kaarten opgelicht in het kaartspel, waardoor grote kans ontstaat voor een `in lijn` in de kaartreeks. Gewonnen credits worden toegevoegd aan de Flush-meter (23).

500 (12)

500 credits gewonnen en deze worden toegevoegd aan de Kaartenmeter. Bij 2 of meer punten in het Basisspel vervallen alle features in het Kaartspel!

 
Summertime

De Summertime is een fruitautomaat met 3 rollen beneden en maarliefst 8 rollen boven. Het spel start standaard in het basisspel.

Basisspel.

In het basis (beneden) spel speelt u op 1 winlijn, met uitzondering op het 'X' symbool die kris-kras telt. Het 'X' symbool geeft een mystery-win van 4 tot 200 punten. Met de autohold-functie worden de rollen met een bepaalde combinatie automatisch vastgezet. Met de reset-knop kun je vastgezette rollen weer vrijgeven. Je kunt natuurlijk ook zelf bepalen welke rollen je vastzet.

Topspel.

Met de knop 'choose game' kunt u schakelen tussen het basisspel en het topspel met de verschillende inzetten. In het topspel kunt u met 6 verschillende inzetten spelen. Op de fruitautomaat ziet u het aantal rollen waarmee u speelt bij welke inzet. Tevens lichten de rollen op waarmee u speelt. In het topspel worden alle mogelijke combinaties van 3 symbolen gemaakt op alle horizontale en schuine winlijnen op de rollen waarmee u speelt. Tevens spaar je op iedere rol de zogenaamde ? subsymbolen, zodra je 5 subsymbolen gespaard hebt op een BET roll dan ontvang je een prijs die random gekozen wordt uit het getallen overzicht die bij de gespaarde BET roll hoort. Als je dus met de hoogste inzet speelt op het bovenspel, spaar je dus op alle Bet rollen de subsymbolen en ontvang je dus ook veel meer random mysterie prijzen.

Het topspel gebruikt voor de punten meerdere winbanken. Wanneer u boven speelt wordt steeds 1 credit van beneden gebruikt bij de inzet. Het is mogelijk om in het topspel te spelen zonder dat u credits op de winbanken heeft staan.

Door op start te drukken wordt er steeds 1 credit van het basisspel naar boven verplaatst. U kunt dit herhalen totdat u voldoende credits op de winbank heeft waarna de rollen automatisch beginnen te rollen. Wanneer u op de 'reset/take win' knop drukt worden de punten van de winbank met de minste credits naar het basisspel verplaatst.

 
Time machine

De timemachine is een fruitautomaat waarbij op het eerste gezicht geen basis en topspel is.

Basisspel

Er zijn slechts 3 rollen en bijna het hele spel is kris kras. Op sommige symbolen die horizontaal op de middelste winlijn vallen krijgt u een hogere winst uitgekeerd. U ziet op de automaat welke winlijnen welke winst geven. Wel is er een aparte clubmeter. U speelt standaard dan ook met inzet 1. Wanneer u met een inzet van 1 speelt dan kunt u ook TM (TimeMachine) symbolen sparen. Bij 6 TM symbolen gaan om de beurt de waardes in de matrix oplichten. Door op start te drukken blijft de winnende waarde branden. Met de winnende waarde kunt u gokken in het kop/munt-spel. Wanneer u in het kop/munt spel speelt kunt u er ook voor kiezen om de punten naar de clubmeter te verplaatsen.

Topspel

Als u uw punten naar de clubmeter verplaatst is het mogelijk om uw inzet te verhogen. U kunt tot een inzet van 128 spelen. Wanneer u de rollen mag vasthouden, dan mag u echter niet met een hogere inzet dan de huidige inzet de rollen vasthouden. Wanneer u weer beneden wilt spelen drukt u op collect clubmeter.

 
Texas hold'em

De Texas Hold'em is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en 5 rollen in het topspel. Het spel start standaard in het basisspel.

Basisspel

In het basisspel speelt u op 1 winlijn met uitzondering op het '?' symbool die kris-kras telt. Wanneer er een winnende combinatie op de rollen verschijnt, dan wordt het gokspel geactiveerd.

Gamble

In dit gokspel kunt u uw winst 6x groter maken, maar u kunt ook minder winst halen of uw punten kwijtraken. Op het rad staan de verschillende factoren van de winst die u kunt behalen in dit spel. In deze automaat hoeft u niet te wachten om boven te kunnen spelen. U kunt met de de knop 'choose game' Meteen schakelen tussen het basisspel en het topspel.

Topspel

Het topspel is afgeleid van het Texas hold'em pokerspel. Het is de bedoeling dat u een zo hoog mogelijke pokercombinatie afmaakt. U ziet hiervan voorbeelden aan de zijkant van de automaat staan. Het is in de automaat mogelijk wanneer een een winlijn heeft, uw winst in te leveren om vervolgens bepaalde rollen vast te houden om een hogere winst proberen te behalen. Zo kunt u bijvoorbeeld van een 'three of a kind' een 'full house' proberen te maken. De inzet bepaald op hoeveel winlijnen en met welke rollen u speelt.

1) Met een inzet van 8 speelt u op 1 winlijn.
2) Met een inzet van 16 speelt u op 2 winlijnen.
3) Met een inzet van 32 speelt u op 3 winlijnen.
4) Met een inzet van 32 speelt u op 3 winlijnen en heeft een extra rol met jokers.

De verschillende winbanken geven u de mogelijkheid om een deel van de totale winbank naar beneden te verplaatsen. Hierbij wordt iedere keer dat u op 'credits winbank' drukt de winbank met de laagste waarde naar beneden.

 
Space runner

De Spacerunner is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en 3 rollen in het topspel. Het spel start standaard in het basisspel.

Basisspel

In dit spel speelt u op 1 winlijn, met uitzondering op het 'planeet' symbool die kris-kras telt. Het 'planeet' symbool geeft een win van 16 punten. Wanneer u punten wint in het basisspel dan kunt hiermee gokken door op de 'gamble' knop te drukken. U kunt ook de punten naar de credits meter of winbank verplaatsen met de knoppen respectievelijk 'win to credits' of 'win to winbank'.

Topspel

Het topspel kan worden gespeeld als u 4 punten of meer heeft gewonnen in het basisspel. Wanneer u op de knop 'win to winbank' heeft gedrukt, dan worden de gewonnen punten naar de winbank verplaatst en wordt het topspel geactiveerd. In het topspel speelt met een inzet van 5 credits. 4 daarvan worden van de winbank afgehaald en 1 credit wordt van de credits-meter afgehaald. U heeft in het topspel heeft kans op 5 winlijnen die links van de toprollen worden aangegeven.

In het topspel kunt u ook sparen voor planeten. Wanneer er een planeet verschijnt op een rol dan licht er in de kolom rechts van de bovenrollen een planeet op. Wanneer u 5 planeten bij elkaar heeft gespaard, dan wordt het mystery-spel geactiveerd. U ziet afwisselend de blauwe bollen oplichten. Druk op de 'gamble' knop en u wint de credits van de bol die opgelicht blijft.

 
Sand box

De Sandbox slotmachine bestaat uit een Basisspel en een Cashspel.

Basisspel

Het spel start standaard met het Basisspel, je maakt hier kans om op de middelste winlijn, met de juiste combinatie van symbolen, credits te winnen. De wincombinaties van de diverse symbolen in het Basisspel staan onder het rollenspel. Met de `Hold-knoppen` kun je symbolen vasthouden zodat je een verhoogde kans hebt een bepaalde combinatie te krijgen. Met de Reset knop kan je deze Hold-functie weer opheffen.

Credits gewonnen in het basisspel kun je met de knop `Take Win` direct aan de `Creditmeter` toevoegen of met de knop `Cashmeter (bet4)` naar de `Cashmeter credits` verhuizen, waardoor je dus het Cashspel kan spelen. En je kunt tot en met 200 credits ook gokken met de `Head` en `Tail` knop, waardoor je de gewonnen punten dus kunt verdubbelen. Een prijs van 200 credits wordt automatisch aan de creditmeter toegevoegd. Wanneer er een `Sandbox` symbool verschijnt op de winlijn dan wordt er een `Sandbox` symbool toegevoegd aan de bijbehorende kolom. Een volle verticale kolom geeft een mysterieprijs van 4 tot 200 credits, maar een horizontale rij heeft voorrang op een verticale en geeft 2 credits die minimaal 1x gegokt moet worden (verlies of dubbel).

Cashspel

In het Cashspel staan op de rollen bankbiljetten en vraagtekens afgebeeld. Afhankelijk van de inzet, 4, 8 of 16 credits speel je met de buttons Bet4, Bet8 of Bet16 en speel je op respectievelijk 1, 2, of 3 winlijnen en tellen de biljetten kriskras voor de geldende winlijnen. Een ? geeft Mysterywin van 4-100. Bij het Cashspel kunnen maximaal 500 punten worden gewonnen. Heb je 500 punten of meer, dan gaan deze automatisch naar de Creditmeter. Met de knop `Collect Cashmeter` kan je de punten van de Cashmeter naar de `Creditmeter` overzetten.

 
Route 66

De Route66 is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en 4 rollen in het topspel. Het spel start standaard in het basisspel.

Basisspel

In het basisspel speelt u op 1 winlijn. Daarnaast kunt u in het basisspel voor extra 'hold's sparen. Wanneer u op iedere rol een subsymbool aantreft dan spaart u een extra 'hold'. Hiermee heeft u meer kans om een winlijn af te maken. Wanneer een een winlijn heeft, dan kunt u de winst verder verhogen in het gokspel.

Topspel

Wanneer u op 'start' drukt verplaatst u de punten naar de winbank. U kunt in de automaat ook boven spelen zonder dat u punten op de winbank heeft staan. U kunt dit doen wanneer de knop 'choose game' knippert. Met deze knop kunt u schakelen tussen respectievelijk: basisspel, topspel (inzet 4), topspel (inzet 8), topspel (inzet 16). Verder kunt u in deze automaat in het topspel de rollen ook vasthouden. Wanneer u in het topspel op iedere rol een subsymbool aantreft dan krijgt u een mystery-shot op de huidige inzet. Willekeurig knipperen de lampjes op de huidige inzet. Door op 'start' te drukken blijft dat lampje branden en krijgt u de mystery-win.

 
Nudge runner

De nudgerunner is een fruitautomaat met 4 rollen in het basisspel en 4 rollen in het topspel. Het spel start standaard in het basisspel.

Basisspel

In het basisspel speelt u op 1 winlijn met uitzondering op het 'star' symbool die kris-kras telt. Wanneer er een winnende combinatie op de rollen verschijnt, dan wordt het gokspel geactiveerd. In dit gokspel kunt u uw winst 6x groter maken, maar u kunt ook minder winst halen of uw punten kwijtraken. Op het rad staan de verschillende factoren van de winst die u kunt behalen in dit spel.

Nudges

Met de vierde rol kunt u 'nudges' sparen. Het 'nudgen' wordt geactiveerd nadat u 6 'nudges' heeft gespaard. U ziet het aantal gespaarde nudges op de meter naast de vierde rol. De 'hold' knoppen beginnen te knipperen als u 6 nudges heeft gespaard en het 'nudgen' is geactiveerd. Iedere keer dat u op een 'hold' knop drukt, zal de betreffende rol 1 symbool naar beneden zakken. Op die manier heeft u 6 pogingen een winlijn af te maken. De winst zal direct bij de eerste winlijn die afgemaakt is worden uitgekeerd waarna het nudgen zal stoppen.

Topspel

In het topspel speelt u op 5 winlijnen. Daarnaast heeft u net als in het basisspel ook een extra rol waarmee u nudges kunt sparen. Dit werkt op dezelfde manier als in het basisspel.

 
Inferno

De inferno is een fruitautomaat met 3 rollen beneden en maarliefst 6 rollen boven. Het spel start standaard in het basisspel.

Basisspel

In dit spel speelt u op 1 winlijn, met uitzondering op het 'vuur' symbool die kris-kras telt. Het 'vuur' symbool geeft een mystery-win van 4 tot 200 punten. Met de autohold-functie worden de rollen met een bepaalde combinatie automatisch vastgezet. Met de reset-knop kun je vastgezette rollen weer vrijgeven. Je kunt natuurlijk ook zelf bepalen welke rollen je vastzet.

Topspel

Met de knop 'choose game' kunt u schakelen tussen het basisspel en het topspel met de verschillende inzetten. In het topspel kunt u met 4 verschillende inzetten spelen. Op de fruitautomaat ziet u het aantal rollen waarmee u speelt bij welke inzet. Tevens lichten de rollen op waarmee u speelt. In het topspel worden alle mogelijke combinaties van 3 symbolen gemaakt op alle horizontale en schuine winlijnen op de rollen waarmee u speelt.

Het topspel gebruikt voor de punten meerdere winbanken. Wanneer u boven speelt wordt steeds 1 credit van beneden gebruikt bij de inzet. Het is mogelijk om in het topspel te spelen zonder dat u credits op de winbanken heeft staan. Door op start te drukken wordt er steeds 1 credit van het basisspel naar boven verplaatst. U kunt dit herhalen totdat u voldoende credits op de winbank heeft waarna de rollen automatisch beginnen te rollen.

Wanneer u op de 'reset/take win' knop drukt worden de punten van de winbank met de minste credits naar het basisspel verplaatst.

 
Gold rush

Goldrush is een fruitautomaat met 4 rollen in het basisspel en heeft geen rollen in het topspel. Het topspel bestaat uit het gamble spel, superfruit spel, lucky7 bonus, superstap spel, treasure trail spel en het superstap spel.

Basisspel

Het spel start standaard met het Basisspel, bestaande uit 4 rollen, je speelt op 1 winlijn. Met de autohold functie worden rollen met een bepaalde combinatie automatisch vastgezet, met de Reset-knop kun je deze vastgezette rollen weer vrijgeven. Je kan natuurlijk ook zelf bepaalde combinaties vast zetten tijdens het spel. Het Gamble spel wordt geactiveerd zodra er een winnende combinatie verschijnt in het Basisspel.

Stap 4 en 6 op de ladder

Wanneer u het punten aantal van totaal 4 behaald in het basis spel activeert u het superfruit spel, de symbolen die zich op de winlijn begeven worden opgelicht in het superfruit spel, vervolgens mag u een kruis stoppen welke heel snel verspringt in het overzicht spel, wanneer u een kruis stopt op de plek van een symbool wat opgelicht is dan betekend dit dat u een x aantal punten tot uw beschikking heeft om te incasseren, hoe meer kruizen op de goede plaats opgelicht betekend natuurlijk meer punten tot uw beschikking om te incasseren, stap 6 op de ladder verhoogd de staffel "super gold score" iedere keer als u stap 4 heeft gerealiseerd heeft u de mogelijkheid 2x een kruis te stoppen wanneer dit nodig is. U verliest u gespaarde punten in het superfruit spel wanneer u de mogelijkheid krijgt tot gamble, wanneer u de gamble punten incasseert of raak gokt met het gamble spel dan verliest u uw gespaarde punten, wanneer u direct misgokt behoud u uw spaarkaart, het is dus zaak dat u op tijd uw gespaarde punten uit het superfruit spel incasseert.

Stap 5 op de ladder

Met stap 5 op de ladder activeert u het luck7 spel, op rol 2 en 3 bevinden zich "gewone" 7 symbolen en "lucky" 7 symbolen, wanneer het lucky 7 bonus spel niet geactiveerd is bent u in de mogelijkheid de 2 lucky 7 spaar meters te vullen, u ontvang 4 punten op een actieve meter wanneer u op rol 2 of 3 een "gewoon" lucky 7 krijgt, heeft u een "lucky" 7 symbool op rol 2 of 3 telt de meter 8 punten bij. Wanneer het Lucky 7 bonus spel actief is (het 77 logo zal dan branden) en u heeft op winlijn 2 en 3 alle 3 een Lucky 7 symbool dan ontvangt u de inhoud van de spaarmeter die op dat moment actief brand.

Stap 7 en 9 op de ladder

Wanneer u het punten aantal van totaal 7 behaald in het basis spel vermeerdert u het Super stap spel met 1 extra stap, wanneer u het punten aantal van totaal 9 behaald in het basis spel dan bent u in de mogelijkheid te kiezen voor " Neem superstap" dit betekend dat u op een willekeurig moment de stappen/nudges die u gespaard heeft (deze zijn opgelicht) kunt activeren/incasseren. Bekijk welke rollen u 1 of meerdere stappen moet laten zakken om een zo'n hoog mogelijke wincombinatie te krijgen.

Stap 8 en 11 op de ladder

Wanneer u het punten aantal van totaal 8 behaald in het basis spel dan verhoogt u de Goldtrail status, u kunt deze Goldtrail verhogen tot maximaal 200 punten. Wanneer u het punten aantal van totaal 11 behaald in het basis spel dan ontvangt u de punten die op dat moment verlicht zijn op de Goldtrail.

Stap 10 op de ladder

Wanneer u het punten aantal van totaal 10 behaald in het basis spel dan activeert u het Mix and Match spel, het Mix and Match spel bied u de mogelijkheid veel extra punten te ontvangen, op rol 4 ontvangt u tot 3x toe een volgend symbool, wanneer u een symbool hoog genoeg vindt kunt u deze winlijn laten tonen door op Match te klikken, wanneer u het volgende symbool wilt zien, omdat u denkt dat er mogelijk nog wel een hogere getoond gaat worden dan klikt u op MIX. Een winlijn kan bestaan uit het tonen van 3 symbolen of 4 symbolen op een winlijn, in het Mix and Match credits overzicht ziet u de punten die u mogelijk kunt winnen als u bij het symbool wat actief is op winlijn 4 voor Match kiest.

Stap 12 op de ladder

Wanneer u het punten aantal van totaal 10 behaald in het basis spel dan wint u de Jackpot, dit staat gelijk aan 200 punten.

 
Faraos reels

De Faraos Reels is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en 4 rollen in het topspel. Het spel start standaard in het basisspel.

Basisspel

In dit spel speelt u op 1 winlijn. U kunt daarnaast symbolen sparen waarmee u extra credits kunt verdienen. Wanneer er een 'cross' symbool op de winlijn verschijnt wordt deze toegevoegd aan de bijbehorende kolom. Een volle verticale kolom geeft een mysteryprijs van 4 tot 200 credits, maar een horizontale heeft voorrang en geeft een win van 2 credits waarmee minimaal 1x gegokt moet worden (verlies of dubbel).

Topspel

Het topspel kan worden gespeeld als u punten heeft gewonnen in het basisspel. U klikt daarvoor op de knop 'winbank' waarna de gewonnen punten naar de topmeter worden verplaatst. In het topspel kunt u spelen met drie verschillende inzetten. In de legenda naast het topspel staat met welke inzet u welke winlijnen heeft. Met 'bet 4' speelt u kris-kras op de eerste 3 rollen. Wanneer u met een inzet van 8 (bet 8) speelt maakt u niet alleen kans op winst op de eerste 3 rollen maar ook op de laatste 3 rollen een winlijn te krijgen. Met een inzet van 16 (bet 16) maakt u kans om winlijnen te krijgen waarbij een rol wordt overgeslagen.

 
Diamond runner

De Diamondrunner is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en 3 rollen in het topspel. Het spel start standaard in het basisspel.

Basisspel

In het basisspel speelt u op 1 winlijn. Wanneer er een winnende combinatie op de rollen verschijnt, dan wordt het gokspel geactiveerd. U heeft een aantal mogelijkheden om te gokken. De mogelijkheden waar u op kunt gokken, lichten om de beurt van rechts naar links aan de onderkant van het spel op. Tevens staat er bij de mogelijkheden welke winst is te behalen. Druk op de 'stop' knop wanneer de mogelijkheid oplicht waar u op wilt gokken. Nadat u de 'stopknop' heeft gedrukt dan zal het spel langzaam worden gestopt. U winst wordt bepaald door het spel wanneer u juist heeft gegokt. Bij winst wordt het spel opnieuw geactiveerd en bij verlies keert u terug naar het basisspel. Wanneer het meer dan 4 credits op de win heeft staan dan heeft u ook de mogelijkheid om te punten te verplaatsen naar de credits-meter ('win to credits') of om deze te verplaatsen naar de winbank ('win to winbank') om het topspel te kunnen spelen.

Topspel

In het topspel speelt u met een inzet van 5 credits op 5 winlijnen. 4 credits van de inzet komen van de winbank en 1 credit komt van de creditsmeter. Op sommige symbolen zit een subsymbool. Deze subsymbolen kunnen een kruis of een vraagteken zijn. Wanneer er zich een kruis bevindt op een symbool op winlijn 1 dan worden alle symbolen van winlijn 1 op de kraskaart geactiveerd. Daarnaast krijgt u de mogelijkheid om op de kraskaart een kruis te plaatsen. Het aantal kruizen op geactiveerde symbolen op de kraskaart bepalen de winst van het kras-kaartspel. Boven de kraskaart vind u een matrix welke de winst aangeeft voor de aantallen kruizen op de actieve symbolen op de kraskaart. Nadat u een kruis heeft geplaatst kunt u alle kruizen nogmaals verplaatsen door op de 'move selection' knop te drukken. Alle kruizen blijven zich veplaatsen totdat u weer op 'start' klikt."; Wanneer u een vraagteken als subsymbool heeft dan kunt u de winst verhogen in de winst-matrix. De regels op de winst-kaart lichten 1 voor 1 op. Door op stop te drukken stopt de regelanimatie op een regel. Deze winst wordt dan 1 stap verhoogd. Om de punten van het kras-spel te pakken drukt u op 'take game' als deze knippert.

 
Club mystery

De Club Mystery is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en 3 rollen in het topspel. Het spel start standaard in het basisspel.

Basisspel

U kunt in het basisspel sparen voor jokers. De jokers worden per rol gespaard. De nummers van de 3 regels waarop u jokers kunt sparen staan onder de rollen. U mag nadat u op een rol 6 jokers heeft gespaard kiezen op welke rol u de joker wilt activeren. U doet dit door tijdens het muziekfragment op 1 van de 'hold' knoppen te drukken. Wanneer u dit niet doet dan zal de fruitautomaat zelf een willekeurige keuze voor u maken wanneer het muziekfragment is afgelopen. Nadat er een joker op een rol is geactiveerd kan de joker elke winlijn afmaken. Hierdoor heeft u dus nog meer kans op winst. Wanneer er een winnende combinatie op de rollen verschijnt, dan wordt het gokspel geactiveerd. Door op 'reset/take win' te drukken neemt u de punten en worden deze toegevoegd aan uw credits. Wanneer u op 'gamble' drukt dan gokt u om uw winst te verdubbelen of te verliezen. U kunt er ook voor kiezen om de punten naar boven te verplaatsen door op start/save te drukken. Wanneer u dit doet dan worden de gewonnen punten naar de winbank verplaatst en wordt het bovenspel geactiveerd.

Topspel

In het bovenspel kunt u met 4 credits of 20 credits spelen. Alle winlijnen in het bovenspel zijn kris-kras en hoeven niet in 1 lijn te staan. Wanneer u met 20 credits inzet speelt maakt de joker elke winlijn af. Wanneer een joker geen winlijn af kan maken dan geeft deze een mystery-prijs van 10 - 200 credits. Om de credits naar beneden te verplaatsen drukt op u 'reset/take win'.

contact